fatboy


Hade verkligen planerat att ligga på soffan hela kvällen men det blev snabbt ändrade planer.. Pappa har tjatat megalänge om att jag måste möblera om i mitt rum.. Så det är vad jag har gjort sen jag kom hem från jobbet.
Nu när det är klart kan jag förstå varför han tjatade. Rummet har haft potential att bli "större" hela tiden.. Jag har bara varit lite väl bekväm av mig och stoppat in skolådor och kassar i alla lediga hörn..
Det roliga var att vi hade tänkt exakt samma sak när det gällde placeringen av sängen, skrivbordet och tv:n.
Rummet känns mycket större nu. Bara lite saker som fattas nu.. Typ en bärbar dator till skrivbordet :O
Och en matta, lite nya sängkläder och en annan papperskorg istället för den illgröna jag har nu..
Låter som ett IKEA-besök.. Hur nu det ska hinnas med..?

En skön fatboy som familjen Jimson har hade inte heller suttit fel!



--

Kan inte sluta lyssna på James Morrison..
Broken strings featuring Nelly Furtado

--

Ett vänligt ord kan värma det kallaste hjärta?

Nej det köper jag bara inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0