sunday morning


När ska man få sova ut egentligen? Sov så himla skönt tills Louise ringde kl 11 och väckte mig.
När jag lite smått irriterad påpekade med min sexiga morgonröst hur länge hon kan sova i veckorna medan min klocka ringer halv 6 trodde jag att hon skulle få lite dåligt samvete. Men nej. Hon svarar istället tillbaka med att forskare har bevisat att man inte kan hämta igen sömn! ((???))

Trots att hon väckte mig har jag haft en förvånansvärt bra söndag! Men det är då inte Louies förtjänst! ;)

--

Det blev aldrig någon James Bond igår. Ville verkligen se den..
Sätter snart in en kontaktannons: 19-årig tjej söker bio-partner?!?
Naeeeeeee...

--

Nu blir det sanningens ögonblick på femman. Vad folk gör för pengar idag.. Men jag klagar inte, det är bra TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0