Tack gode gud för Ipren

Fyy tusan.. Om jag tyckte jag mådde dåligt förra lördagen är det inget mot vad jag mår idag.
Så kan jag inte sova särsiklt länge heller, har vatt vaken sen 9. 
Trodde mina polarmackor med prickig korv som jag åt inatt skulle hjälpa mot bakfyllan. Men inte det nej.
Som pricken över i:et byter pappa våra fönster så det bankas och borras för fulla muggar.
Eller är pricken över i:et att mamma löser Melodikrysset och att hon ropar på hjälp hela tiden.

Men det är fan värt att må lite dåligt. Hade sjukt kul igår. Faktiskt!
Synd att man inte är så bra på att blanda drinkar bara. Bananen som skulle legat på min vesuvio gav smak åt min drink istället..

Jag fattar inte varför jag ska vara med på kort hela tiden.. Kolla själva!



Jag har verkligen inte så stora läppar :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0