game on


Stod på jobbet och dagdrömde som vanligt. Helt plötsligt dyker Mario och Luigi upp..
Sjuukt vad sugen jag blir på att spela nintendo 8-bitars. Hade ett nintedo för längesen sen men det gick sönder..
Inte för att vara kaxig men jag ÄGER på Super Mario Bros 3!
Har aldrig sett någon som är bättre, förutom min syster men det var måånga år sen och jag var 5 år yngre än henne!
Så om ni har ett nintendo! BRING IT ON!

På tal om Luigi har jag hela min barndom trott att han hetat LUGI. Det var bara 3 år sedan jag blev utskrattad och sedan tillrättavisad om hur det uttalas.. Men Luigi kommer alltid vara Lugi för mig.










Kommentarer
Postat av: sis

om jag inte minns fel är jag fortfarande 5 år äldre än dig:), Kommer du över en enhet kan du räkna med mig, alltid sugen på Mario;)

2008-11-21 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0