awesome

Delad glädje är dubbel glädje.?
Har några kompisar som åker till thailand imorgon.
Jag måste vara en dålig person som inte kan dela deras glädje då jag bara känner ren och skär avundsjuka. 
 
--  

Har fastnat för en sjukt bra låt. Det var faktiskt när jag spelade rockband innan. Eller sjöng rättare sagt!
Vilket tydligen var Awesome! Fast jag svär att ni inte hade tyckt det var Awesome om ni hade varit där!
 Låten var iaf Learn to fly med Foo Fighters 
     Lyssna på den!!

Och till alla höstdeprimerade därute som vill deppa lite till kan jag rekommendera Melissa Horns album Långa Nätter.
   Också väldigt bra!

--

Helgen var lyckad förresten

Kommentarer
Postat av: Sir Karlsson

Låten är duktigt bra.

Lyssnar på den hela tiden, trodde inte du hade så bra musik smak, något nytt ska man tydligen lära sig.

2008-11-14 @ 20:01:44
URL: http://sirkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0