en adrenalinklick..?

Hade lite bråttom igår när jag skulle berätta vad som ger mig en adrenalinkick! Men ni förstod ju vad jag menade!

--

I en annan del av Köpinge
Var hos Kajrup i fredags som bor en bit utanför Kristianstad, i Köpinge..
När jag och Matte kom var Sandra redan där och hon snabb med att berätta vart vi hade hamnat..
Sandra och kajrup hade badat i jacuzzin och Kajrup gick upp för att duscha.. När hon var klar skulle hon fixa lite med håret och gick ut för att hämta fönen.. Inget konstigt med det FÖRUTOM att hon gick ut naken när resten av familjen också var hemma.! Sandra blev en aning konfundersam när hon satt kvar i jacuzzin. 
När Kajrup kommer tillbaka viftar hon med fönen och säger bara: här är den! 
Sandra: ehm.. eh.. Gick du ut sådär??
Kajrup: Ja! Vad då da?
Sandra:  =O 

Detta var visst inget ovanligt hos familjen Kajrup.. 
Kanske är det jag som är konstig för att jag överhuvudtaget reagerade.. Det verkar som detta är vanligare än vad jag tror..? 
Men tack ändå för i fredags Kajjan! Jag tycker inte du är ett stort freak som det kanske låter! Haha..

--
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0