snedsteg

Hade en riktigt sugig dag på jobbet idag.. Stressar hem för att hinna in till stan innan affärerna stänger och trampar snett så att klacken mer eller mindre går sönder.. Men jag är van. Hela mitt liv är ett enda snedsteg..
WOW.. Vart kom det ifrån.?
Riktigt så illa är det faktiskt inte. Eller..? Nej för tusan! Jag tjänar ju pengar! Pengar som i slutändan ska ta mig lååååångt härifrån! Åtminstone för ett tag..

--

Mamma hjärta Zlatan. Inget kommer emellan min mamma och Zlatan. 
   Inte ens jag.. Hennes yngsta (mest bortskämda?!?!) dotter.

--

Dagens P4 låt blir ett svårt val. Lena PH:s - Dansa i neon eller Magnus Uggla med: Jag mår illa
       :O     - Jag tror det blir Uggla för jag hade inte kunnat beskriva mina känslor bättre än vad han gjorde just då.


--Har för höga förväntningar på helgen!--


Kommentarer
Postat av: Anonym

definitivt mest bortskämda;)!!!!

2008-10-22 @ 23:13:16
Postat av: Anonym

Mmm, verkligen allra allra bortskämdast :-)

2008-10-23 @ 07:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0