tänker skryta lite..

Många tycker nog inte om folk som skryter.. Själv är jag van eftersom jag erfara detta dagligen i 3 år då jag gick i en idrottsklass.. Men jag gnäller INTE, det var 3 sjukt bra år!
Fast själv fick jag inte skryta så mycket.. Mina division 3 matcher var tydligen inte lika intressanta som innebandy-landslagets.. Jag menar innebandy? :O
Så nu är det min tur att skryta lite om igår då jag blev utsedd till Lörbys mest värdefulla spelare 2008.
Riktigt kul! 

--

Ska på kalas klockan 2. Synd att mitt huvud inte sitter som det borde bara, det hänger mycket mer än vanligt.. 
Antar att gårdagen tar ut sin rätt. 

--

Vi syns ikväll!

 


Kommentarer
Postat av: Frida Mattsson

bara skryt pao! de va du värd::-)

2008-10-26 @ 15:55:41
Postat av: Booson

respect for you.

Kan inget annat än lyfta på hatten och säga att det var väl inte så oväntat? ;) hehe

2008-10-27 @ 00:41:44
URL: http://herrbooson.blogg.se/
Postat av: coachen

ett lätt och rätt val,,,,välförtjänt

2008-10-27 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0