a first time for everything..

Har läst så mycket bloggar på sistone att jag känner mig bloggbakis..
Så därför kommer jag med mitt första inlägg! 

Kanske ska berätta lite om mig själv? Nieeeet nieeeeet. 
Tar hellre den beskrivning jag fick av 118 100: Victoria Joelsson är en glad tjej som gillar getingar. Hon tycker om att tvätta håret och leka kurragömma! 
  Klockrent! Mer eller mindre.. 

Ni som känner mig känner mig! Ni andra kommer ändå inte läsa detta! 

--

Alla på jobbet har gått och väntat på inspektörs "nissen" som skulle grilla oss anställda med massa frågor! Jag som inte varit på stället särskilt länge blev givetvis ett lovligt byte! 
Men ack vad vi oroat oss i onödan! Inspektörs "nissen" och jag, vi blev goda vänner. 
Vänner är väl att ta i men det var en snäll snubbe med några harmlösa frågor!

--

Pratade lite med Elin igår (som precis flyttat till Sthlm för de som inte vet).
Känns galet konstigt att hon inte finns i närheten längre. Hon har ju funnits här sen lekis..
Det är tur att det finns telefoner! Fast det är lite jobbigt det med, speciellt att säga hejdå.
Det har jag förstås aldrig varit bra på men nu när vi ska lägga på blir det ett sånt konstigt påtryckt hejdå..
Näst intill lite pyligt.. Jag vet inte ens om hon tänker på det.. Kanske bara är jag!


Nej nog för mig, god natt då!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0