back home

Det var inte igår.. Har hänt en del på sistone som jag inte har delat med mig av! Kan ju fylla i lite om de senaste bravaderna..!

I slutet av mars åkte jag till ett kallt och regnigt Holland med laget. Trots vädret hade vi ett par riktigt roliga dagar!
En kväll fylldes hotellet av många kända ansikten! Här är några av dem..







Why so serious??



Gårdagen var ganska fullspäckad! Kl 2 spelade vi match borta mot Älmhult. Resultatet slutade 2-1 till oss!
Efter matchen väntade grillning här hemma! Så sjukt gott! Bearnaisesåsen som jag köpte med mig hem från Ikea satt inte heller fel! Sen åkte jag vidare till erdtman som hade grillkväll med olle, louise, linn och marie! Där hann jag inte stanna så jättelänge innan louise snällt skjutsade mig till fia i hällevik!
Där var förfesten i full gång när jag o louise anlände! Målet för kvällen var ju Harrys men än hade vi inte gjort vårat sista stopp! I Nogersund satt coachen ensam hemma så där kikade vi inom för en liten vätskepåfyllning!
Klockan var över tolv innan vi satt i bilen redo att åka vidare till karlshamn! Efter 2 stopp på vägen mellan nogersund och harrys kom vi äntligen fram! Väl där var det väl inte direkt någon höjdare! Men frida fick iaf sin harrys-premiär :)


Jag önskar verkligen att jag hade några desperate housewives avsnitt att kolla på nu..
Eller några riktigt gamla beverly hills avsnitt..! Det hade förgyllt min eftermiddag.!

Det kommer förhoppningsvis lite mer bilder snart! & kanske till och med något videoklipp! ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vicki och .... sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G :)

2009-04-11 @ 19:04:50
URL: http://cesra.bloggagratis.se
Postat av: emelie ärthjärna

lääängtar tills imon, när ja ska få se daj stjärnan å kötta sönder kff o bjuda till segerfest! :)

glöm inte pepp-ar till matchen! ;) hahah..

Good luck värre!!

2009-04-12 @ 23:06:54
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0