Vem var det? Eller kanske vad?!!


Måste bara dela med mig om ytterligare en bil-historia.. Sjukt obehagligt..
Kom hem efter 12 snåret inatt men körde aldrig in bilen i garaget för det är så himla trångt där.!
Ligger brädor o skräpar så man kommer ju knappt ut ur bilen.. & värt att nämnas är väl att jag aldrig låser bilen heller.!
Det kanske ni tycker är konstigt men för mig som är born and raised ute på landet brukar jag aldrig låsa någon av bilarna.. Det gör inte mamma eller pappa heller men hädanefter lär vi nog göra det..
I förmiddags när mamma kom hem från farmor fick jag följa med henne ut till bilen.. Jämte förarsätet ligger det nämligen aska från en cigarett som ligger på golvet i bilen.. Någon har alltså under natten eller morgonen satt sig i bilen och rökt, samt spottat flera gånger på mattan.. Vem gör sånt egentligen?! Speciellt här ute där jag bor.. Det är inte så att man är ute och går här mitt i natten precis, det är en halvmil till Mörrum och ännu längre till Svängsta..

Sånt här gör mig mörkrädd..

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jisses....



Snälla Vixan säg inget till Linus han kommer att ..... i byxorna!



2009-04-28 @ 10:18:12
Postat av: ärthjärna

Sjuuukt läskigt jöö! :O

typ läskigare än fanta! :S

2009-04-29 @ 22:53:51
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0