knock you down


Ibland tänker jag, fan va skönt det är att ha en blogg! Att kunna skriva ner sina innersta tankar..
Men hur ofta gör jag det? Typ aldrig!! Jag är feg. Jag är rädd för att trampa på någons tår. Eller vad man säger.
Jag är så trött på allt skitsnack.. Men ändå måste jag lyssna, måste veta.
Jag intalar mig att jag bara är mänsklig... Alla vill väl veta.?

Nu över till sånt som gör mig glad!
Hinner ju önska grattis till den bästa Julia än en gång som fyller 20 i nån timme till!! Så grattis!!
Kom nästan precis hem därifrån, har vatt på släktkalas.! Alltid lika trevligt! Det menar jag verkligen!
Kände mig snyggare än vanligt tack vare farmor Jimson som tyckte jag var "sexig"! Haha!

Detta lagom långa inlägg får vara nog för idag! Viktig bortamatch mot Värnamo imorgon..
Sleep tight friends...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0