sonnenbaden


Har vatt i Sandvik 2 dagar i rad nu! Fruktansvärt härligt.
Känns förstås lite onödigt och få färg nu. Om 4 dagar står jag ju inne på rökeriet och den lilla bränna jag har fått kommer vara ett minne blott.!

Mina kladdisar blev förresten väldigt uppskattade. Jag önskar bara att jag kunde säga att jag hade kommit på de själv!

Imorgon blir det förhoppningsvis Sandvik igen och på kvällen blir det iaf Uggla revyn med Alex! Det ska bli kul!
Alla jag har pratat med har tyckt att den varit bra! Men jag har fått för mig att efter ganska många föreställningar tröttnar man på att dra samma skämt igen och eftersom vi ska se typ den näst sista så är jag allt lite skeptisk.. 
Fast Magnus Uggla är ju ganska komisk utan att göra till sig.

Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0