sommar sommar sommar..

Long time no seen..

Kände att det var dax o skriva av sig lite! Det har ju trots allt gått några veckor sen sist!
Är inne på min 4:e och sista semestervecka nu! Den första veckan spenderades i göteborg med fotbollslaget där vi tog en minst sagt överraskande tredjeplats i Gothia cup! Semestern kunde inte börjat bättre! Jag kände mig som 15 år igen.
Inga bekymmer rörande vuxenvärlden och allt var den har att vänta..? Vi sov på madrasser i ett klassrum tillsammans med våran "kung med stor pung"...?? Nellie fick mer eller mindre ryggskott då hon endast hade med sig ett liggunderlag..? Flera snarkade ikapp under nätterna men ingen kom i närheten av Mats.. Jag sa Auf Wiederschnitzel en gång för mycket till Matte.. Nästan alla av våra spelares föräldrar fanns på plats och hejade fram oss till ett brons! Det var Nellies föräldrar som saknades, men de tycker inte om henne så det var väl ganska förståeligt! Haha ;-)

Nu är jag hemma igen o lever mitt ganska lugna liv som 20-åring igen! Men det gillas det med.!

De andra veckorna har passerat förbi utan att lämna några större märken..
3 veckors semester och knappt något soldyrkande! Säger media att det ska bli fint väder så planerar man ju efter det!
Men så vaknar man på morgonen och det är dögrått ute! Imorgon finns det dock stora planer på sandviken men jag hoppas inte på för mycket!

Idag har jag förresten befunnit mig på Sölvesborgs egna "Wisteria lane" hemma hos familjen Krook-Karlsson!
Poolhäng var bestämt men i och med vädret bytte vi poolen till soffan!  Vi gjorde lena händer och kollade på den nya die hard filmen! Där fanns hemmagjord pizza, smoothies, kinapuffar, marabou och kladdkaka! Tur att träning väntade senare, dit vi rullade..

Det finns många saker jag hade velat hinna med denna semestern.
Men vad jag allra allra helst hade velat hinna med?! Hälsa på Elin...

Nu blir det nog läggdax men hälsar grattis till anna som fyller 20 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0