that´s just the way it goes


Nu var det ett tag sen sist.. Som vanligt.!
Fattar inte varför jag väntar så länge. Vill skriva mer men tiden räcker inte alltid till.. Om jag ska skylla på något!
Däremot finner jag tid till att läsa många andra bloggar!
Fan vad jag älskar att hata bloggar! & Fan vad jag hatar att älska bloggar! Det sista är nog värst..!

Det har hänt en del men inte mycket värt att nämna! Åtminstone inte nu, när det gått så många veckor.

Har iaf bestämt mig för att jobba kvar på rökeriet året ut! Blev tillfrågad om jag ville ha fast jobb men det tackade jag nej till. Det ska däremot bli spännande att se vad jag håller på med om ett halvår.
Har ju sagt att jag ska läsa lite på komvux men jag är ganska duktig på att skjuta fram saker och ännu bättre på att skita i det! Men vuxenlivet väntar, time to grow up! Eller jag kanske väntar lite till.......

Jag har förresten hittat någonting annat som stjäler min tid nu på sistone.. Tradera !
Jag hittade en mobil häromdagen. En modell som jag letat länge efter och budet låg bara på 460 kr.
Det var bara 1 timme kvar när jag hittade den, men jag vågade inte lägga ett bud. & förresten, hur kul är det att köpa en begagnad mobil..? Fast såklart ångrar jag mig nu. Det var en vit samsung (SGH X830 tror jag den heter).
Jag har haft en sån men givetvis försnillade jag den. För det har jag ju aldrig gjort innan!

Men iaf, tror jag ska försöka sälja den här klänningen som är köpt på asos



Har aldrig använt den eftersom den inte passar :(

Undra om fjärtan kommit hem..




nee, klockan är för mycket.. Tisdagmorgonen är ju den väärsta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att den samsungen ska vara bra i nya modellen som heter Samsung Defekt! ;)

2009-09-01 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0