SVIN!


Har haft en ganska bra dag på jobbet faktiskt. Trots att du inte var där hanna!
Men redan onsdag ja.. Det betyder svinsprutan imorgon! :-O Gaaahh.
Jag vill ju inte ens egentligen.. Gör det för att alla andra ska!

---



Jävla ljumskjävel!!! Har vilat tillräckligt nu.. Inomhus är ju så jäkla roligt. Jag vill spela. Jag ska spela.
Bizz, kinestejp o ljumskbyxor får det bli på söndag.. HOT

Den där asarumaren på bilden har förresten gått o blivit en "lörbyare"!
Hon är så välkommen så, det lilla problemet! ;)




Nu har jag bloggat igen. Anton säger att de som bloggar inte är "rediga"..
Hmm...

Trodde det var ett gemensamt beslut.. Men jag är ute och cyklar, som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej du... kul att du trivs på jobbet:) Jag kanske ska vara hemma lite oftare;) hörde att du slapp skivningen....



Men du... vill du inte ta sprutan så ta den inte, du överlever nog ändå:)

2009-12-02 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0