en helg med blåvitt

Grattis på födelsedagen mamma!!
Tråkiga presenter hon önskat sig.. Men om några veckor landar det en liten överraskning i brevlådan! :-)
& grattis till Ann (Jullans mamma) som oxå fyller år idag! Det glöms inte! 
& så har även syster lämnat oss för ett varmare klimat! Thailand närmare bestämt.. Men Bräkneboda lämnade hon redan igår.. Hoppas hon får det bra där borta iaf! Slippa de 13 minusgraderna vi hade imorse..

Helgen ska spenderas helhjärtat med Lörby brudarna! Vilket jag inte är emot!
På fredag blir det bowling o käk i Bromölla! Synd att man inte är bättre på bowling. Coachen har gjort en liten tävling.
Om jag förstårtt det rätt räcker det med att ha 25 poäng ifrån hans resultat. & då hoppas jag han menar efter en runda :S
Jag hejar nog på Fia, kan tänka mig att om det är någon som klarar det så ska det va hon till att!
Däremot hade jag inte satt mina pengar på Hanna! Haha! ;)

På lördag blir det fest! Tro det eller ej men det blir i Karlshamn! Får se om det blir en bra uppslutning med tanke på att vi ska vara just i Karlshamn. Det verkar inte så lockande för alla.. Undra vad det kan bero på?
Men roligt kommer det bli i vilket fall som helst! Vårt mål blir väl att ta oss till Harrys!


Säger god natt med den här bilden!

 

Saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med facit i hand så var det ju tur att du inte satsade på mig.... jag får väl sitta och glo på er andra närni kränger korv på lasses:)

2009-02-20 @ 22:40:36
Postat av: Anonym

haha men jag känner mig generös för tillfället. Ta du brödet så tar jag korven! ;)

2009-02-20 @ 23:29:19
URL: http://victoriajo.blogg.se/
Postat av: Sis

tjing sis! inga minusgrader här inte. möttes av ett stekhett thai med mer än 37grader, ganska nice , svettas som en gris :)! haha Miss u and take care! pussis

2009-02-23 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0