saknad

Vilken vecka..
Jag saknar Siw. Siw åkte till Sydafrika i söndags men annars jobbar även hon på rökan..
Denna dagen har nog varit värst.. Radio Blekinge har liksom blivit livsviktig för tillvaron på rökan.
Nyheter varje hel och halvtimme, Lotta Bromé, Önsketimmen och Liv o Lust.. Numera en del av vardagen.
Men inte när Siw är borta. För då är det plötsligen någon som får ont i huvudet av Radio Blekinge.. Konstigt..

En annan som jag kommer sakna fruktat mycket är Julia som åker till Australien i 4 månader med takeoff på söndag.
Jag hoppas iaf att de får en sinnessjukt bra resa för jag är rädd att mina närmsta månader kommer bli de längsta i hela mitt liv.. Det är tur att jag har någon som orkar med mig, för det mesta.. Så snälla låt våren komma snart så man kan bli lite piggare.!

Avundsjuk är jag på alla som åker till varmare breddgrader.. Om 2 veckor åker Sandra till Venezuela och om en månad åker Carro till Miami.. Take me with youuuu

Inget inlägg från Karlshamns egna gossip girl denna veckan? Besviken
Jag vill ju bli uppdaterad om helgens bravader.. mm, eller hur.

Nu är träningslägret spikat iaf! Den 25:e mars åker vi till Holland! Trodde nästan inte det skulle bli något ett tag.. 
Kändes som ingen skulle med och så var det lite strul med spelaravtalet.. Hade inte fått någon matchbonus..
Men det har löst sig nu! Jag är redo för att bli en del av spelarrådet och planera en massa djävulskap för de nya spelarna som skall bli invigda i sann Lörby-anda!

Du är bara för mycket. Hur orkar du?


Yesterday, all my troubles seemed so far away
 

Kommentarer
Postat av: Alexander Booson

2009-02-08 @ 19:30:21
URL: http://herrbooson.blogg.se/
Postat av: Alexander Booson

Jag pallar alltid med dig älskling! ;)

2009-02-08 @ 19:31:05
URL: http://herrbooson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smid riktigt jävliga planer.... sånt gillar jag:)

2009-02-08 @ 20:28:58
Postat av: Hanna

smid riktigt jävliga planer.... sånt gillar jag:)

2009-02-08 @ 20:30:21
URL: http://cesar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0