smurf.!


Då var det mesta av plasten uppsatt på rocken!
Inte nog med att vi fick ny plast, det tog bara 2 timmar att få upp det!
 Det har ändå vatt en ganska bra "sista tonårsda´"!

Känns dock inte som jag ska fylla år imorgon!.. Jag har alltid kännt det lilla pirret kvällen innan födelsedagen..
Men inte ikväll.. Fast jag längtar tills jag vaknar imorgon! Då ska jag öppna presenten jag fick av Elin! Eller jaa hennes farfar kan man väl säga.! Så himla söt, han knackade på igår och lämnade ett litet paket från huvudstaden..
Det var nog tur att mamma gömde det, annars hade jag aldrig kunnat låta bli det!
Jag borde fasiken va pirrig. Jag vet inte alls vad jag ska få i present, inte av någon!
Hoppas jag får en hund.. Det ja..Hade jag inte sagt nej till.! Eller en tatuering. Det blir det förstås inte.......

Imorgon blir det rocken igen. Jobbar mellan 19-22.! Vet inte vad jag ska band till egentligen. Kommer inte vara där ändå!
Jobbar ju hela veckan sen blir det kalas på fredag. Kanske ska ge bort mitt band till någon lycklig själ?!

Skönt att du snart är hemma julia!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hardu sett någon smurf idag??? :) Grattis

2009-06-03 @ 20:05:17
URL: http://cesar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0