Smurf, miami eller chicago..?


Rekordsnabb födelsedag! Därför tänker jag vara uppe till 12 o få ut så mycket som möjligt av den! Trots att klockan ringer 05.36.....
Jobbade till 4, fräste hem och öppnade lite paket, sen vidare till rocken.!
Dagens höjdpunkter. När jag fick paket av Siw! Fick ett hyfsat stort paket med tanke på innehållet.
En liten mjuk boll och ett strandtennis set! Alla säger att jag är vuxen nu men lilla Siw verkar tycka att jag ska behålla mitt barnasinne! Yes please.! Alla borde förresten känna en Siw..!
Sen kom Bengt och skrämde mig med sin skönsång! Oväntat men han kunde faktiskt sjunga! Han måste varit med i någon gosskör eller nåt.! Fint var det iaf!
Sen får jag absolut inte glömma de mystiska apelsin-MER(en) som någon lagt på min bil!
Skulle gissa på att det var en liten fia... haha!! =P





Den sista bilden är till dig Hanna!! Lagom skev, hela jag, men det blir nog inte bättre än så! =)

Kommentarer
Postat av: sis

härligt härligt! men du glömde ju hylla min cupcakes:)?!!

2009-06-04 @ 08:37:29
Postat av: ärthjärna

oj..05.36?? :O skulle du inte hinna om du tog 05.38???

2009-06-04 @ 09:13:51
URL: http://plockepinneliten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Rock´n roll... du lär dej, ser hur koncetrerad du är på att hålla fingrarna rätt :)

2009-06-04 @ 21:19:13
URL: http://cesar.bloggagratis.se
Postat av: AB

Gud vilken skönhet du är.

2009-06-05 @ 16:05:59
URL: http://herrbooson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0