vinga på villovägar


Mitt snor är typ shrek-grönt.. För den som vill veta!
Har nog inte snytit mig så mycket i hela mitt liv som jag har gjort under de närmsta dagarna..
Innan idag trodde jag att min hjärna hade börjat smälta och att allt snor jag snöt ut var min kunskap..!

Vinga på villovägar var förresten min favoritbok när jag var liten.! Jag hittade den nu när jag skulle se om vi hade en Robin Hood bok. Det är nämligen temat på årets cykelfest! Jag älskar disney filmer men just Robin Hood har jag inte sett så många gånger! Men har kollat lite youtube klipp o fått lite inspiration nu!
Så om allt går sin väg, cyklar Toby turtle på en tandemscykel nästa fredagl! :)
Jag vet dock inte hur min kompanjon kommer se ut, jag hoppas inte det blir lille john.. Lite väl tungt lass kanske.! :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha :) vem vet, vem vet ;)

2009-06-27 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0