säg ingenting till mig


fy tusan vilken dålig update jag har.
jag tror jag måste göra en liten tävling mot mig själv.
från och med idag har jag en vecka på mig att skriva 4 inlägg, klarar jag det inte så är det adjöss med bloggen..

so attention people around me!! jag behöver en händelserik vecka! :)

halv 7 ringde klockan imorse.. en halvtimme senare var jag på väg till växjö och SMP- sparken!
vi gick genom gruppspelet obesegrade o vann sedan kvarten men åkte ur semin.. usch ja.
tråkigt att åka ur på det viset.! men men. det har vatt en bra dag ändå! bortsett från min jäkla ljumske me..
har spelat med kinatejp halvvägs upp i rumpan. men vad gör man inte.

vill verkligen se den nya twilight filmen. känns som alla redan har sett den dock! :(



Nellie tycker förresten jag är lik bella! om det ändå hade varit så.........

& tack för låttipset matthew - let me sign
I like!


Kommentarer
Postat av: Frida Mattsson

Lugna gatan tori!

2009-11-22 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0