3-0......


Vad ska man säga? 3-0 är ju inget att diskutera egentligen.. För så slutade iaf årets viktigaste b-lagsmatch.
3-0 säger ju ganska mycket om en match.. Utspelade? Det skulle jag dock inte vilja säga riktigt..
Jag tror matchen kunde sett ganska annorlunda ut. Särskilt efter att vi gör 1-1 men mesdomaren dömer inte mål.
Jag tror hela asarums IP hörde att den var inne, en stolpträff låter inte likadant som när man träffar hjulet, hjulet som finns I målet.!! Hela bollen var inne, det erkände till och med deras målvakt... Men vad hjälper det.
Kändes som man tappade lite motivation där, vilket säkert märktes då jag började spela lite småfult..
Jag brukar faktiskt inte göra det.! Nästan så man får skämmas för sig själv. Hände förstås en gång på Gothia, men det gula kortet kan jag ta! Desto mer dricka till festen!!

Jaja.. Nu har jag gnällt färdigt.


Slog precis på fyran, min favvo Gordon Ramsay är med i Tinas cookalong! Hon verkade lite disträ, men vem hade inte vatt det med Gordon i sitt kök.!


Snälla Elin kom hem till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0