That´s enough for now


Så var det östersjö igen. Inget man sett fram emot direkt. Har nog inte haft roligt på östersjö sen jag var femton eller sexton tror jag. Jag kanske är för gammal. & så ska det regna o va kallt. & jag kommer få cykla hem. Hur full jag än är.
Ja bara kalla mig pessimist. Jag är en.


Men visst är det underbart med semester. For sure. Fina sommarkvällar är det bäästa. Sen är jag inte bara jobbfri utan även föräldrafri.
Tur att jag inte behövt sova själv alla nätter. Men inatt är det bara jag. Jag o alla monster.
Det är knappt så jag vågar ha musik på, för då hör jag inte om någon smyger sig upp för trappan. Bara lite rädd.
Jag önskar att man kunde bestämma själv vad man skulle drömma om på nätterna.
Det hade undelättat om jag fick drömma om dig.


Jag har förresten köpt höstskor! Som jag gillar. MYCKET. Just nu åtminstone.
Fast bilden gör dem inte rättvisa.








Happiness, damn near destroys you
Breaks your faith, to pieces on the floor
So you tell yourself, that´s enough for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0